torsdag 3 januari

här är det full rulle och renoveringen är igång av sovrum nummer två. just nu tycker jag synd om de jag haft runt omkring mig den senaste veckan. för usch så grinig och irriterad jag har varit. idag kunde jag inte stå emot så jag öppnade aladin asken med mörk choklad och tryckte i mig en hel del. men ack, det är sånt som händer och gott var det. det är ju dumt att må dåligt över det egentligen, för då känns det ju väldigt onödigt. bättre att njuta av det och ta nya tag. får inse att förbud för mig innebär att jag bara blir så himla sugen på det jag inte får äta. så framöver blir det inge godis på veckodagar men det är tillåtet i lagom mängd på helgen. då vet jag i alla fall att jag kommer få äta det snart ;)
 
vi hade oturen att reparationstapeten på cheapy var slut, och även på ÖB där samma märke finns. och de visste inte när det skulle komma in igen. så det kanske blir en tur till örebro/karlstad för att få tag i samma sort som vi satt upp på en vägg redan.
 
längtar tills vi ska flytta nu, större ytor, mer förvaring och enplans!


Kommentarer
tess

Ja ha.... men va skoj... då får ni grejja redan nu borta hos dom? Men då får du ju massa nya saker att bita i... Jag skulle vilja renovera vårt sovrum,,,, hade jag pengar skulle jag anlita dig. Ler.... du får till det otroligt fint....

2013-01-05 @ 12:49:46
URL: http://tess701.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0