fredag 18 januari


slår mig ner i fåtöljen en stund med frukost nr två. tog en timmes promenad i kylan med barnen innan det var dags att lämna på dagis, så jag känner mig värd lite vila innan jag drar igång med dagens planer. städning, tvätt, handling, måla lister står på schemat idag. och i em/kväll kommer en vän med hennes 6-månaders bebbe hit för fredagsmys med oss medans pappan i huset är på hockey.
 
nellans bästa kommentar på promenaden: "dä stinker om hästera" (med rejäl degerforsdialekt) ;)
 
nått som inte är lika kul var att jag vaknade med halsont imorse .. får ta igen mig i helgen så jag är redo för jobb på måndag, ska bli spännande!


Kommentarer
Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Ja gör det! Ser att jag inte skrivit hur det ska göras, haha, men det är bara att slänga ihop i en stekpanna alltså :D

2013-01-18 @ 10:40:11
URL: http://madeleines.se
Johanna - Life by Me

Härligt med morgonpromenad!
Vad smidig vagnen såg ut, gillar hjulen där fram, stora och fina :)

2013-01-18 @ 22:55:00
URL: http://lifebyme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0