alla hjärtans dag

min alla hjärtans dag blir faktiskt inte bättre än att ligga kvar i sängen ännu en dag. jag brukar inte bli så farligt förkyld, men denna förkylning som jag har åkt på nu är den värsta jag varit med om. jag sover och svettas, har feber och snoret rinner. inte nog med att jag vabbade för novalie i början på veckan så ringde de från dagis igår och nellie hade inkjuknat. så det var bara att ringa rickard som fick åka hem från jobbet och hämta hem barnen. så idag började rickard efter frukost så han kunde lämna novalie på dagis imorse. och nellie är hemma med mig, hon har haft väldigt hög feber inatt! som tur är så verkar hon vara lite bättre redan idag.
 
 
såhär ser mitt sängbord ut just nu. lever på alvedon, apelsinfestis, nässpray och risifrutti!
 
nu ska jag lägga mig och sova en stund, inget roligt inlägg kanske, men nu vet ni varför jag inte är här och skriver en massa...
 
hoppas att ni får en bra alla hjärtans dag! vi skulle egentligen ut och äta med pappa och åsa ikväll, men fick tyvärr ställa in det. men det får bli en annan dag.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0