måndag 21 januari

 
en sjuk liten nellan i bakgrunden
 
första jobbdagen avklarad. det blir ju alltid mycket nytt och så när man börjar nytt jobb, men bara roligt att lära sig och utvecklas! idag har jag mest sorterat och hämtat reservdelar och åkt och lämnat några budbilar. till en början trodde jag mest att det skulle bli kontorsarbete, men det blir nog minst lika mycket annat. men det är bara roligt att det är varierande :)
 
rickard har varit hemma med nellan idag, 40,3 i feber har hon och hostar och jämrar sig. inte alls bra med henne. så hon blir nog hemma minst två dagar till.
 
var meningen att jag skulle åka och måla nu när barnen somnat, men rickard hade glömt att latexfoga hörnen när han tapetserat klart igår, så han fick åka och göra det nu så målar jag imorgon istället! så nu kan jag bara sitta och ta igen mig och läsa bloggar :))
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0