torsdag 7 februari

åh ni tittar in här, även fast det inte hänt mycket på länge. jag får faktiskt lite dåligt samvete när jag ser att ni tittar in här dag efter dag och sen att jag inte uppdaterat något. även fast jag skriver för min egen skull så är det såklart roligt att ni är några som vill läsa :)
 
jag tänkte i alla fall bekräfta att jag lever, ett nytt heltidsjobb, hus & två barn tar alla mina krafter just nu. kroppen behöver nog lite tid för omställning innan allt rullar på. men ändå så tycker jag att det går bra. det blir tidiga mornar och ibland får vi till och med väcka barnen för att åka till dagis, men det är skönt att vi kan hjälpas åt med hämtningar och lämningar. just nu längtar jag tills det blir lite smidigare utan vinteroveraller, vantar, fleecekläder & mössor som ska hållas iordning på. skönt att bara kunna ta på dom en jacka och åka ;) speciellt när de ibland vägrar att klä på sig!
 
till helgen kommer min syster hem och ska gosa med oss på lördag. så vi får se vad vi kan hitta på för roligt!
 
har faktiskt inget mer vettigt att skriva idag, är bara trött och ska lägga mig och glo på tv tills jag somnar ;)

bild från i söndags när vi var på kalas hos barnens tremänning, alexander som fyllde 4 år
 
 


Kommentarer
sarah

längtar!<3

2013-02-07 @ 21:47:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0