måndag 14 januari

jahopp då går jag in i sista veckan som arbetslös. veckan är ganska planerad redan så den kommer nog gå fort. i förmiddags lekte barnen jätte bra tillsammans medans jag rensande bland sängkläder och handdukar och lite annat smått. fick bara rycka in några gånger när de var oense om något ;)
 
efter lunch åkte vi in till karlskoga till tina och melwin. vi tog en kort liten promenad till lekparken för lite frisk luft. sen blev det inomhus lek och fika. det är sånna här dagar man saknar mammaledigheten. kunna vara hemma och pyssla och träffa andra mammor & barn för lek och massa prat.
 
innan det var dags för barnen att sova så åkte vi och rensade ut alla saker som stod i rummet som vi ska renovera till nellie. så imorn drar jag igång. barnen ska ju till dagis några timmar så jag åker och tar bort lite lister och foder och målar taket en första gång. renoveringen går i rasande fart, men lika bra att passa på nu sista veckan när jag är hemma. för sen kommer det inte hinnas med lika mycket.
 
 Novalie och finaTina & Melwin


Kommentarer
Sofie - Mamma till William och gravid med nummer 2

sv: MEN LÄGG AAAV, va gott ! ;P
De ska jag aabsolut prova :D
Men du bryner inte på köttet innan alltså ?
Det kokas klart i såsen i ugnen ? :)

2013-01-14 @ 21:07:43
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0