onsdag 9 januari

nu har jag suttit på samma ställe i nästan tre timmar, det är inte ofta det händer. blir så seg när jag är själv hemma, eftersom man annars leker med barnen eller fixar mat & massa annat. men nu tänkte jag snart äta lite lunch och sen åka och måla på listerna igen.
 
barnen ska hämtas klockan två, skulle vilja hitta på nått med dom. men snön är ju borta så ingen pulkaåkning blire. och öppna förskolan har stängt. så det får bli nån aktivitet hemma tror jag.
 
kan inte bestämma mig över vilken säng nellie ska få i sitt nya rum, är det bättre att köpa den större sänge direkt eller ska hon få en juniorsäng? hur länge sover barnen i det?
 
 
eller
 
 


Kommentarer
Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Skönt med lite egen tid ibland...

det finns ju mellantinget växa-sängar som man kan dra ut och som växer med barnet... ;)

2013-01-09 @ 12:56:53
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Malin S

Svårt.. men finns ju utdragssängar också. Som först är som en juniorsäng och sen kan dras ut till en normalstor - kanske vore nåt :)

svar: Gör det :) Blir lite roligare att tvätta, hihi!

2013-01-09 @ 13:08:05
URL: http://www.malinstolt.com/
Coquina

Vår son på 2,5 år fick en stor säng direkt med lådor under, heter Odda på Ikea. Vi är supernöjda och även sonen som sover som en stock i sängen =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling =)

2013-01-09 @ 22:52:23
URL: http://coquina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0