lördag 5 januari

jaha, vad ska man göra nu då. barnen har somnat och rickard är hos en kompis och badar tunna och dricker lite öl. får kanske njuta av ensamheten och göra precis vad jag vill. ska nog titta på lite barnrumsinredning till flickornas nya rum :)
 
idag har rickard och jag varit iväg i skift. imorse åkte jag och målade väggarna en omgång och när jag kom hem åkte rickard till mamma och grejade med nån fläkt som skulle kopplas in. strax innan han kom hem knallade jag och små kottarna iväg hem till farmor & farfar. de gick hela den 1 km långa sträckan, så duktiga så ;) och söta! sen målades väggen en omgång till innan det var dags att fara hemåt för kvällsmat och nattning.
 
älskar er så <3
 
 
 
 


Kommentarer
Mimma

Vad fina tjejer du har! Tycker Nellie är så galet lik Josse :D

2013-01-05 @ 21:35:23
URL: http://meandcharlie.blogg.se
Mathilde

SÅ söta de är. =D

2013-01-06 @ 11:26:20
URL: http://carmenmathilde.blogg.se
Anna

Åh vilka söta små flickor!

2013-01-10 @ 10:59:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0