2013

årets första dag och mitt humör är inte på topp! för ca 1,5 vecka sedan så slutade jag med kolhydrater och socker för att tappa ett par kilo och få en motivationsskjuss i träningen. men att sluta med detta är inte lätt. de första 5-6 dagarna hade jag inte något sug alls, kanske berodde på att jag var så motiverad. men nu, det är nu det börjar tära på mig. dessutom har jag yrsel och känner mig svimfärdig emellanåt. socker är verkligen en drog som man stoppar i sig och blir beroende av. jag kommer succesivt att smyga in kolhydrater i min kost igen, men då bra kolhydrater. jag vet att min kropp behöver lite kolhydrater eftersom jag har tänkt att konditionsträna, mestadels löpning. jag har också börjat gymma och det känns kul. körde ganska mycket gym för ett antal år sedan, så det kanske är dags att ta tag i det igen. och jag hoppas på att se lite resultat i alla fall! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0