söndag 28 oktober

 efter en stunds städande så var det roligare att bygga koja
 
som ni märkt så blir det inte så mycket bloggande på helgen, då umgås jag med min familj hela dagarna! men nu är den lille och pappan iväg och hämtar en hylla till nellans rum och nellan ville vila lite, så då passade jag på att uppdatera lite här :)
 
den här dagen känns väldigt lång. men det beror nog på att vi fick en timme extra när man ställer om klockan. för de som inte har barn som vaknar samma tid som vanligt märks väl inte det, för då sover man ju oftast bara bort den, men här vaknar ju barnen otroligt tidigt när man vrider tillbaka klockan! så när klockan var nio idag redan så hade vi hunnit med en hel del. frukost, storstädning och en löptur. idag hjälptes vi åt att storstäda allihopa, så det gick undan :) det blir ju skitigt ganska fort igen när man har barn och hund, men känns alltid skönt när det precis är storstädat i alla fall!
 
vi har städat förrådet och garaget idag också så att vi kan ställa in bilen på natten. sen så har vi käkat goda munkar och haft barnens morfar på besök en liten stund. nu har jag huvudvärk (beror nog på den långa löpturen efter en lång tids vila) så jag ska nog lägga mig med nellie och mysa en stund..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0