måndag 8 oktober

Var jätte längesen jag loggade in här nu, och de har ju gjort om blogg.se också ser också :) Jag har blivit sugen lite då och då att slänga in ett inlägg, men det är ofta något som kommer emellan. Jag började ju plugga i slutet på augusti och sen dess har det gått i en rasande fart. Vi har hunnit med 1 skriftlig examination och 1 salstenta, och snart dax för nästa skriftliga examination att vara inlämnad! Sen så är det massa gruppuppgifter där i mellan! Så nu vet jag vad jag ska göra de närmaste åren i alla fall :) Jag jobbar lite extra som vikarie inom skolan under tiden jag studerar, och än så länge känns det rätt. Men det är ett jobb med många uppgifter!
 
Sen så händer det lite spännande saker fram över att se fram emot, men det uppdaterar jag er om vid ett senare tillfälle ;)
 
Just nu är jag sååå trött efter att ha totalrenoverat svärföräldrarnas sovrum förra veckan när de var i Spanien. Vi bodde där då hela familjen så att jag och Rickard kunde greja när barnen gått och lagt sig. Så det blev sena kvällar, samtidigt som novalie blev sjuk i torsdags och har sovit ganska dåligt på natten! Men bara att bita ihop och köra på, nu ska jag åka till skolan och göra ett grupparbete innan vi har föreläsning i eftermiddag. Hoppas vi hörs snart igen :)
 
hade inga nya bilder på datorn nu, så det blev en gammal bild på en liten nellie :)


Kommentarer
Mandy & River - I väntan på liten nr2.

Tack snälla :)

2012-10-08 @ 22:09:22
URL: http://mandyyss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0