julklappar

jag tänkte lägga ut några saker som barnen önskar sig i julklapp. någon gång under nästa år kommer vi troligen att flytta till ett lite större hus och jag vill då göra ett pyssel rum till barnen :) ett rum med plats och förvaring för allt :)
 

 
Allt dessa ovan kommer från Ikea.
 
Sen finns det ju massa annat pyssel som blandade pärlor att göra armband/halsband av, band/snören till det, lim, glitterfärg/glitterpennor, klistermärken, vattenfärg, saxar som klipper olika mönster mm :)
 


Kommentarer
Tina

Finns mycket bra på ikea=) vill också ha en pysselhörna så småningom, men det får nog bli i vardagsrummet vid matbordet och skaffa sig ett litet skåp till alla pysselsaker! Men himla härligt för er om ni får ett eget rum till det sen=)

2012-11-14 @ 12:20:00
URL: http://ihemmetsvra.blogg.se
Tina

Ja just ja, hoppas det blir 2 roliga veckor =) det ska jag göra, sen kommer man ju ha en hel del tid. Bara hoppas på att kroppen orkar med och göra saker =)

2012-11-14 @ 13:48:55
URL: http://ihemmetsvra.blogg.se
tess

Stafliet har August.... det har han inte använt så mycket.... kanske ni kunde få ärva men får fråga honom först.

Flytta? Å ni som har det så fint där hemma..... å jag tycker det är så mysigt och lagom på något vis ja... skulle kunna tänka mig ett sådant hus men vi skulle inte få rum vi som är så många... så vi har ju stort efter att vi byggde om och inredde vår vind. Det blev väldigt bra. Ni får ta en sväng och komma och hälsa på i röran.

2012-11-20 @ 19:35:15
URL: http://tess701.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0