frånvarande

hej! det var visst ett tag sen jag var inne och skrev här. det beror på att det har gått magsjuka på dagis i veckan så jag lät barnen vara hemma med mig då när jag ändå skulle vara hemma. för nu imorn börjar jag ju mitt två veckors projekt jobb så då blir det tillbaka till dagis igen. hoppas på att magsjukan har dött ut där borta!
 
igår kväll var vi på 50-års fest för Ingela. mycker människor, mycket god mat och en novalie som höll igång på dansgolvet till klockan var strax innan 11. hon gick alltså på 4-5 timmars övertid. men jäklar vad hon dansade, hon bjöd upp de flesta och sa bara "kom kom" så roligt att se :) storasyster hade myslördag hos morfar istället.
 
lite suddigt, men härlig bild!
 
i fredags var jag och köpte målarbyxor, så jag ser ut som en riktig målare ;) mina som jag har hemma är blåa från början men är nog mer åt det vita hållet nu men all färg på. så ett par nya vita målarbyxor var jag tvungen att ha. det ska bli skönt att komma iväg och göra någonting nu några veckor. fast på tisdagarna kommer jag fortfarande att vara lärare i skolan.
 
nu har vi precis varit förbi hemma hos rickards föräldrar och ätit av den goda tårtan som den bjöds på igår, marängtårta :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0