fredag 14 december

förlåt. förlåt för jag har varit så dålig på att uppdatera här. det har kommit jobb och renovering emellan. nu har vi börjat med renoveringen av nya huset, så kul! vi började med ett av barnrummen, inte nellies eller novalies, utan det blir kanske till ett framtida barn. men lika bra att renovera alla rummen när man ändå är igång :) jag tycker verkligen om att renovera och greja, men tyvärr så har rickard och jag lite svårt att göra det ihop. så det är så skönt att jag kan åka dit på kvällarna och pyssla lite för mig själv.
 
idag när jag lämnade barnen på dagis så hade vi utvecklingssamtal. vad roligt det är att höra så mycket positivt om sina barn. alla föräldrar blir nog stolta då. för ens barn betyder så himla mycket. en period efter att vi hade fått novalie så tappade jag nog bort mig själv och saker och ting blev inte som planerat. nu i efterhand så förstår jag inte hur jag klarat mig utan mina barn fem dagar i veckan. det är de som ger min styrka och jag älskar dom sååå mycket!
 
till nått helt annat. ikväll ska jag och rickard på julbord på bofors hotell med hans jobb. hoppas på en trevlig kväll med massa god mat och dryck. så nu ska jag ta tag i att locka löshåret och leta fram ett par strumpbyxor till klänningen.
 
lovar att uppdatera och visa bilder från renoveringen framöver :)
 
 
gamla bilder beror på att jag håller på att pyssla ihop fotoböcker till barnen. jag gör ett varsitt på deras första år. sen tänkte jag göra gemensamma familjealbum.
 
såå mysigt med bebis bilder, och snart blir rickard morbror också, så skoj !!


Kommentarer
Tina

Åh va roligt! Då är det helt klart nudå att ni tar det huset? Spännande med renovering! =)
Hoppas ni får en rolig kväll! Kram

2012-12-14 @ 13:14:47
URL: http://ihemmetsvra.blogg.se
charlotte

vilken gobit :)

2012-12-17 @ 22:31:05
URL: http://charlotteholst.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0