torsdag 10 januari

usch vad mätt jag är nu känner jag. åt precis en tidig lunch, fisk, potatis och äggsås som var rester från gårdagens middag, och jag hade visst lastat på lite för mycket i min matlåda. och jag är en sån person som äter tills det är slut, även fast jag är mätt. så nu får jag lida för det!
 
novalie har jag precis lagt för att sova middag och nellie sitter bredvid mig och spelar på sin surfplatta. hon brukar få göra det en liten stund när lillsyrran sover middag, annars är hon bara där och försör för henne! hon är lite för liten för att spela än, hon mest drar och trycker på allt, hon kan låsa upp iphonen och trycka på bilder, men man vet adrig om hon hittar på nått annat dumt.
 
förmiddagen har gått åt till att rensa i källaren. ni kanske har märkt att jag älskar att rensa och kasta/ge bort saker. då blir det mindre liggandes hemma. har gjort iordning två kassar med baby&barn kläder som ska ges bort till någon som var i stort behov av det. det är ändå kläder som inte kommer användas hemma och vi har ändå en massa kvar. igår var rickard till tippen med två sopsäckar med saker som skulle slängas, men jag har redan fått ihop en hel del till. det är säkert en del som man skulle kunna sälja på loppis, men just nu orkar jag inte engagera mig i det, i och med flytt och renovering :)
 
stora tjejen bredvid mig nu


Kommentarer
Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

å älskar också att rensa och tycker jag gör det rätt ofta - ändå finns det alltid mer att ta av... Konstigt det där.. ;)

2013-01-10 @ 12:08:41
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Men vad glad jag blir, roligt att du tycker det :D

Kramar

2013-01-10 @ 15:59:16
URL: http://madeleines.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0