söndag 20 januari

sitter här i soffan med en sjuk liten nellie. hon har hostat hela natten mellan oss och vaknade med 39,5 graders feber imorse. så dagens första timmar låg hon i fårtöljen och tittade på tv. sen så har hon hjälpt mig att packa ner lite porslin som ändå inte används i flyttkartonger. och nu spelar hon på sin surfplatta, skönt att hon är lite piggare just nu i alla fall. pappan och novalie är i nya huset och tapetserar lite.

 
var dags att toppa nellies hår igår kväll, hade ju blivit ganska så långt. och novalie klippte jag lugg på, fast får se om vi sparar ut den igen eller om hon får ha så :)
 
imorn är det dags att börja jobba, så rickard får vabba för nellie så att jag får komma iväg! känner mig väldigt seg och tung i huvudet jag med, men jag vill komma iväg!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0