lördag 26 januari

 
såhär såg våran frukost ut idag, en busig novalie och en trött nellie och pappa! äntligen vaknade jag upp idag med att förkylningen var bättre, bara lite snorig. så efter en tallrik gröt och ägg så gav jag mig ut på en lugn och skön joggingtur.
 
nu har rickard och nellie åkt på stubbrace, jag och novalie stannade kvar hemma. dels för att hon behöver sova en liten stund nu innan vi ska åka iväg sen. barnen ska hälsa på hos morfar & åsa en stund medans rickard och jag ska lägga golv i nellans rum.
 
i övrigt så vet jag inte vad helgen kommer att bestå av, men det återstår att se. nu är ju snön tillbaka så det kanske blir lite pulkaåkning imorgon eller en tur till en grillplats och grilla lite korv :) sen så är jag lite sugen på att åka och kolla på möbler också. där jag skulle beställa ifrån först så var inte leveransen förrens maj, och jag som är lite otålig kanske inte orkar vänta på allt så länge. fast iof så hinner jag ju spara ihop lite pengar först då också :) ja, vi får se hur det blir!
 
trevlig helg på er. kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0