söndag 27 januari

 
har äntligen slagit mig ner i soffan för att ta kvällen. idag har jag haft lite egentid med nellan. vi började med en tur på ikea för att kika på lite möbler. och vi var båda två sugna på köttbullar och mos, så det fick det bli! första dagen idag som hon åt ordentligt efter sin sjuka vecka. började vela igen om vilken säng både vi och nellie ska ha, åh vad trött jag blir på mig själv när jag inte kan bestämma mig!
 
efter ikea turen så tog vi en snabbis inne på marieberg också. köpte några dagistoppar till nellie och present till hennes tremänning som hon ska på kalas hos nästa helg.
 
efter eftermiddagsfikat idag fick det bli en springtur, känns skönt att ha tränat både lördag och söndag nu. för till veckan får jag se vad som orkas med efter jobb mm. nu väntar jag på att min man ska komma hem med bröd och räkor. då blir det räk & äggmacka! 


Kommentarer
Sofia - ett bättre du

Vilken mysig dag det låter som i mammaland!

2013-01-31 @ 11:01:53
URL: http://ettbattredu.se/blogg
Malin S

Mysigt med Ikea-besök ibland :)

2013-01-31 @ 22:20:22
URL: http://www.malinstolt.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0