måndag 11 februari

idag har jag varit hemma med en sjuk novalie, febrig och förkyld. vi har mest legat och tittat på tv/film hela dagen. hello kitty filmen har rullat två gånger! att hello kitty ska vara så populärt här hemma ;) har nog varit som värst i den åldern som novalie är i nu. nellie gillar ju också hello kitty, men har börjat släppa det mer och mer faktiskt.
 
när jag låg och läste bloggar tidigare idag så kunde jag inte motstå en så fin jacka. var flera av de bloggar jag läser som hade köpt den till sina små. så när rickard kom hem från jobbet idag så tog jag med mig nellie in till karlskoga för att köpa en till novalie. tyvärr fanns inte den ljusrosa som jag hade spanat in, men den blåa med prickar var minst lika fin! nellie hittade ett par fina jeans till sig också som hon ville ha. och självklart något litet till Vilgot som föddes igår. så kul med barnens första kusin, och en liten pojke också :)

jag antar att morgondagen kommer se ganska snarlik ut denna dag. nu ska jag faktiskt lägga ifrån mig datorn och ta en kvällsfika med älskling. köpte med semla hem till honom, och en munk till mig då jag inte är så förtjust i semlor. så imorn på fettisdagen så hoppar jag över det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0