bebis nummer 3

oj oj, nu är ni inte många som är kvar här längre. men det kan jag förstå eftersom jag inte uppdaterat något på 1,5 månad. men det är av flera orsaker - för en månad sedan flyttade vi till nytt hus och dessutom växer en liten bebis i min mage! även fast allt har varit underbart med flytt och en ny graviditet så har det såklart jobbiga stunder med sig också. i början av graviditeten mådde jag väldigt illa, fick utskrivet tabletter som gjorde det hela lite bättre i alla fall. men tröttheten sitter i och verkar inte ge med sig, även fast att jag är i vecka 19 nu! vad det gäller flytten så håller vi på och renoverar vardagsrummet. vi har inte haft något vardagsrum att använda sen vi flyttade in här så det ska bli så skönt när det är klart sen. så istället för att sätta sig i soffan på kvällarna så har det blivit renovering när barnen har somnat. så det börjar kännas i kroppen nu efter allt slit. men jag får samtidigt passa på att greja nu när jag kan, för det dröjer väl inte innan jag blir orörlig ;) imorgon ska i alla fall golvet slipas och på söndag ska det lackas - så till veckan kan vi flytta hit soffan!!
 
ikväll är jag själv hemma med min stora skatt. novalie sover hos farmor och rickard är ute med sina jobbarkompisar. fast nellan har ju sovit sen ca två timmar tillbaka så jag har kvällen för mig själv. har hunnit måla lite och tänkte titta på let´s dance nu en stund innan jag somnar..
 
 
i onsdags var vi på ultraljud och fick kika på våran goding. allt såg hittils så bra ut och vi har inte kollat kön, så spännande! :)


Kommentarer
tess

Va spännande det ska bli att se vad som kommer denna gången. SÅ skoj och mysigt....

2013-04-29 @ 15:19:31
URL: http://tessandersson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0