tisdag 8 januari

barnen har inte varit på dagis på 2,5 vecka, så idag var dom nöjda att få komma dit. vi tog en promenad till dagis strax innan nio, stora tjejen gick och var så stolt att hon blivit så stor nu :) så kul när hon säger att hon är en stor tjej nu och har slutat med napp, välling och blöja. men sen fem minuter senare kan hon ha ångrat sig igen ;) jag tog på mig löparkläderna och tog mig en tur direkt när jag lämnat dom. får passa på nu när jag ändå har lite egen tid innan det är dags att börja jobba igen. ska strax åka iväg och måla listerna och fodren en gång till också. så snart får ni se en bild på novalies rum!
 
idag har vi bokat sommarens semestertripp till böda sand på öland :) vi har bokat en stuga med rickards systers familj och vi kommer att vara där i en vecka. skönt att ha nått bokat redan och se fram emot inför sommaren. så nu hoppas jag på fint väder den veckan också. rickards föräldrar kommer också att vara där i husvagn samma vecka, så vi blir ett riktigt gäng :)
 
 
 
 
 
bilder från stugan
 


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0