gott nytt år

ni är fortfarande en del som tittar in här, trots glest med inlägg. innan jul blev vi nästan klara med ett av sovrummen i nya huset, bara lite små saker kvar. här nedan ser ni resultatet. tapeten med hjärtan och panelen är bara på en vägg och på de resterande väggarna har vi satt reparationstapet som vi målat vit. tapeten är från Boråstapeter och deras barnkollektion Lilleby. och denna gång så satsar vi på rejäla parkettgolv till de tre barnrummen. imorn drar vi igång med sovrum nummer två!
 
 
nyårsafton igår blev väldigt lugn för våran del. vi tog det som en vanlig dag. käkade tacos vid fem, la barnen strax efter sex och sen slog rickard och jag på en av de nya johan falk filmerna. tror jag somnande innan tio. men det kändes bra idag!


Kommentarer
tess

Men va fint.... flytta??? Har ni köpt nytt hus???

2013-01-05 @ 09:27:42
URL: http://tess701.blogg.se
Tina

Åh va jag tycker att det låter mysigt när du skriver "3 barnrum" :)
Här tjatar jag vidare om att få åtminstone 2 barnrum och att få fylla bägge rummen ;)

2013-01-07 @ 19:32:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0