tisdag 23 oktober

har varit och lämnat barnen på dagis precis. på vägen hem gick jag förbi OKQ8 för att äntligen köpa ett frimärke och post brevet till A-kassan, att det ska vara så svårt att få ett brev skickat! man gör ju annars allt annat över datorn så det är väl en lathet bara!
 
igår morse vaknade barnen med några prickar, svärmor kom hit innan jobbet för att titta på dom och funderade på om det kunde vara svinkoppor. men efter att jag googlat svinkoppar så var det inte alls likt och idag är prickarna som tur är borta! idag behövde nog barnen dagis efter fem dagars ledighet. och de tycker att det är så kul också.
 
hur går det med jobbsökandet då? jo, jag har sökt några olika jobb, ett i karlskoga och tre i örebro. det finns ju inte direkt många lediga jobb. jag har i alla fall bestämt mig för att inte studera något annat heller, då jag har andra planer längre fram i tiden. så det kanske senare blir någon/några användbara kurser istället. men det återstår att se! jag har ett inrednings/flytt-jobb i två veckor som jag ska göra i november i alla fall, det blir kul :)
 


Kommentarer
tess

Oj vad är det för jobb? Det lät väldigt spännande?
Men vad är de för jobb du söker? Vad är du utbildad till? Du skulle ju om det lönade sig hålla på med inredning och måla om möbler för du är ju jätteduktig. Ni har de så fint där hemma.

2012-10-29 @ 09:39:49
URL: http://tess701.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0