tisdag 16 oktober

 
idag har jag besökt arbetsförmedlingen för första gången. jag har faktiskt aldrig varit arbetslös tidigare så det har inte behövts. för er som inte vet så har jag avbrutit mina studier då det inte kändes helt rätt, så nu är jag på jobbjakt. men det känns bra än så länge!
 
jag skrev in mig som arbetssökande idag och har bokat in ett möte nästa vecka. jag har även sökt ett jobb idag som jag hoppas lite på, även om det var i örebro. och en massa papper ska fyllas i och skickas in till a-kassan, så jag har fullt upp ändå på mina "lediga 15 timmar/vecka" då barnen får gå på dagis.
 
en positiv sak nu är ju i alla fall att jag får så mycket mer tid med barnen!
 
är det någon utav er därute som vet något jobb, så säg gärna till :)


Kommentarer
Mandy & River - I väntan på liten nr2.

Tack snälla <3

2012-10-16 @ 21:11:14
URL: http://mandyyss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0