måndag 29 oktober

 
nämen vad är det här för goa ungar? ;) de trodde att de skulle kunna åka bob igår när det hade kommit lite snö, och de där napparna som ska vara i munnen väldigt ofta .. får åka till tomteland och lämna dom nästa år! (man kan ju tro att de skulle göra sig av med dom i alla fall) :)
 
barnen slocknade på två röda idag, och jag tror att jag somnade några minuter jag med. idag har vi bara varit hemma och inne hela dagen pga det dåliga vädret. men det har gått ganska bra ändå, barnen har lekt hyffsat snällt tillsammans. imorn blir det dagis några timmar och jag ska skicka iväg några jobbansökningar.
 
nu ska jag fortsätta knåpa ihop önskelistor till jul, så mamma och pappa håll utkik här :)


Kommentarer
tess

Ja du är så duktig med inredning och möbler det har jag ju sett hemma hos er så det vore något för dig att hålla på med men kanske är svårt att få till och kunna leva på.... men det är väl kanske vettigt att du avvaktar med studier tills du vet vad du vill lite mer det tror jag du gör helt rätt i.
Jobbet du berättar om låter ju jättespännande och vem vet det kanske leder till fler sådana jobb och även ett mer permanent jobb i butiken sedan. Skoj att få testa lite nya saker. LÅter som sagt jättespännande.

Ja de är så fina barnen... så söta så de är inte klokt.

Ja vi kommer på festen. Det blir jag och Daniel och mina barn samt äldste sonens flickvän som kommer. Ska bli jätteskoj att träffa er det är ju så sällan och framförallt barnen om man får säga så??

Ha de nu gott....

2012-10-29 @ 19:07:27
URL: http://tess701.blogg.se
Mandy & River - I väntan på liten nr2.

Hehe såg ut att gå lite trögt det där? ;)

2012-10-31 @ 10:54:57
URL: http://mandyyss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0