söndag 25 november

 
har jobbat hela veckan och på min lediga tid har jag faktiskt inte haft någon lust att blogga. veckan har bestått av att måla, måla och måla. nu är nästan hela butiken färdigmålad. imorn ska vi börja flytta saker från den gamla butiken och börja packa upp varor och prismärka. på lördag öppnar nya butiken, det blir nog en rolig men lång vecka. ska jobba måndag-söndag.
 
idag har vi haft städ och rensar dag. vi har sorterat och rensat ut kläder ur barnens garderober. tvättat bilen, tvättat fönster och satt upp några julljusstakar. haft pannkaksbrunch och fika med morfar och åsa.
 
nu är jag helt slut och novalie vill inte sova idag. har precis lämnat över henne till rickard. jag tänkte läsa lite bloggar, titta på solsidan och sen ger jag upp för idag!


Kommentarer
Tina W

Va är det för butik? :)

2012-11-28 @ 09:23:59
tess

Du verkar ha haft fullt upp.... så ta igen dig lite när du är ledig. Det kan man behöva.

2012-11-30 @ 08:33:33
URL: http://tess701.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0