på dejt

ikväll ska jag och min älskling åka till örebro på dejt, bara han och jag!
 


Kommentarer
Sofie - Mamma till William & gravid med nr.2

sv: Men åååh, tack för tipset, den måste jag också prova, jag har väntat på den rabatten då jag köpte julklappar med den förra året :P hahaha.
De är ju perfekt, speciellt när det funkar på alla leksaker/böcker & spel, sånt ska man ju iaf köpa en sjujäklans massa utav till jul :P

2012-11-01 @ 14:38:25
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se
Sofie - Mamma till William & gravid med nr.2

Glömde svara på din andra fråga :P
Dom hade någon Cars kidz pad med som ser ut lite som ett "gameboy" eller vad som kallas nu för tiden :P haha.
W har tjaaaatat om en "blixtendator" i evigheter & men dendär kidz paden så kunde man sätta i ett minneskort och kolla på film åhsånt + att det fanns massa blixtenspel osv på den så jag tyckte att det var värt att kolla vad är för nått ;P

2012-11-01 @ 14:41:17
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0