lärarvikariat

idag har barnen varit på dagis i tre timmar bara, mellan 8 och 11, så tiden bara rann iväg. nu har vi precis ätit lunch och novalie sover middag medans nellie vilar i soffan. snart kommer även åsa som ska ta hand om de små nån timme medans jag ska iväg och träffa en lärare för lite planering. jag har nog inte berättat för er kom jag på. för ca två veckor sedan ringde rektorn från en skola här i degerfors och frågade om jag skulle vilja ha ett vikariat fram till jul. det är en lärare till en 4:a som ska gå ner i tid så jag kommer att ha hennes klass varje tisdag. perfekt att göra någonting i alla fall, och få nya erfarenheter! så imorgon drar det igång :)
 
 
 
 


Kommentarer
Tina

Lycka till imorgon=)

2012-11-05 @ 13:40:03
URL: http://ihemmetsvra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0