söndag 16 december

helgen blev inte riktigt som planerat, inte alls med andra ord! efter julbordet i fredags började jag få ont i magen, la mig strax innan tolv och kände då att det inte stod rätt till. vaknade upp flera gånger mellan två och tre och kände mig spy färdig. låg och vred mig i sängen tills jag gick upp och spydde när klockan var tre. usch och blä! sen igår låg jag och sov mest hela dagen, gick och la mig klockan sex och sov sen till klockan sex. men ändå är jag trött och seg idag och lite öm i kroppen. måste ha varit matförgiftning, för jag drack ju endast ett glas vin!! nu är jag allt annat än sugen på julmat, men det kanske hinner gå över till julafton.
 
vi tog i alla fall tag i att tapetsera lite idag så vi fick något gjort som det var tänkt. nu ska det bara upp lite panel och ett golv så är ett rum klart :) måste bara åka och välja vilket golv vi ska ha.
 
har två julklappar kvar att köpa också, men det får jag fixa till veckan!
 
trevlig tredje advent på er!
 


Kommentarer
Hanna Karlsson

Mysig vinterbild!

2012-12-19 @ 12:42:55
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0