inredning

just nu finns bara renovering och inredning i mitt huvud, eftersom vi nu fått börja med renoveringen av nya huset! jag tittar på tapeter, golv, googlar inredning mest hela tiden. så roligt att få renovera ett till hus, samtidigt som jag har beslutsångest över val jag ska ta för jag är rädd att jag ska ändra mig och vilja ha något annat sen. men jag tror att vad jag än väljer så kommer jag vilja byta det efter ett tag i alla fall, det är bara sån jag är. men nu när vi tapetserar om så ska det ju sitta några år i alla fall. det kommer att bli ännu svårare att välja kök sen, för det är inget man bara byter ut sådär efter 5 år. just nu har jag beslutsångest över tapeten till novalies rum. har bestämt att det blir tre vita väggar och en med rutmönster. men kan inte bestämma vilken färg, gråaktig, rosa, brun eller beige. men det lutar åt den rosa :)
 
nellie ville ha tapeten nedan när hon såg en bild på den. men jag frågade om den i butiken och den fanns inte. det var två tapeter som var klippta och ihopsatta med varannan stjärna beige och rosa. vilket jobb! så det gör jag inte! får leta på nån annan fin med stjärnor eller blommor till stora tjejen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0