fredag 11 januari

idag tog vi en promenad till dagis hand i hand alla tre. det snöade och det hade lagt sig ett snötäcke över vägen, så man såg inte var det var halt. novalie ramlade tre gånger och jag själv var såå nära att ligga platt på marken en gång. gillar inte det här vädret nu. jag tycker att det kan få vara vinter snö och kallt i november/december, men efter jul ska det vända mot våren. men så är ju tyvärr inte fallet, minst 2-3 månader kvar!
 
idag börjar jag min lediga tid med att sätta mig framför datorn/tv:n en stund och bara slappa. sen är det dags att ta tag i dammsugning och dammtorkning. och så ska listerna målas en sista gång också!
 
igårkväll var vi iväg och kollade på tapeter till nellans rum, men jag kan inte bestämma mig. och inte hon heller, för ena stunden ska hon ha stjärnor och andra inte. igår hittade jag en randig tapet som skulle vara fin liggandes. så jag får fundera på det över helgen tror ja :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0