tråkigt inlägg - arg

absolut inget intressant inlägg alls, men jag är så irriterad just nu. alltid när jag kommer igång med träningen så blir det nått. nu har jag fått en hälseneinflammation som heter duga. jag överpronerar på båda mina fötter så därför behöver jag ha ordentligt uppbyggda skoinlägg som ortopeden har gjort till mig. och jag använder dem jämt när jag går och springer, men ändå så har jag åkt på hälseneinflammation, beror nog på att det inte går att bygga upp med inlägg så mycket som det skulle behövas på mina mongo fötter! nu knastrar det i senan när jag vrider på foten och det har bildats en stoor knöl i mitten av senan. åhh vad arg jag är..... jag älskar att springa. sist var det knät som tog skada istället, det blir också felbelastat i och med hur mina fötter är uppbyggda..
 
nää, nu går jag och tar en bite brieost och går och lägger mig! Jobb väntar imorgon.


Kommentarer
Tina

Usch va tråkigt, inte roligt när man försöker komma igång ordentligt och hindras fast man gör allt man kan. Hoppas det blir bättre fort!

2012-11-13 @ 06:54:15
URL: http://ihemmetsvra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0