torsdag 19 juli

idag har det varit en seg dag på jobbet. det är väldigt lungt nu när det är semester tider, men det känns bara skönt nu när jag snart ändå ska sluta! det känns som att jag bara sitter och väntar in tiden nu...

idag har barnen varit hos farmor medans jag har jobbat. rickard är i tyskland och ska kolla på formel1. jag är inte avundsjuk alls då de ska åka 160 mil (enkel resa). de är borta ändå tills måndag natt, men jag saknar honom redan! tur jag har mina godingar hemma i alla fall. men imorn på dagen får de vara hos farmor igen, tror de ska åka till berget och hälsa på djuren :)

när vi kom hem från jobbet idag kom annica och barnens tremänning charlie hit och lekte. så stora de små har blivit, nu leker de verkligen! annica hade med sig en lchf kaka och jordgubbar som vi mumsade i oss. sen när de hade åkt hem och novalie hade gått och lagt sig så tog nellie och jag tag i bakningen. blev ju tvingad att baka till jobbet eftersom det är sista dagen imorgon, men nellie och jag hade så mysigt och lite egen tid så det gjorde ingenting! för en gångs skull så lyssnade hon hyffsat på mig i köket.

klart att man får slicka ur bunken när man är klar ;)



slutresultatet, choklad cupcakes


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0