söndag 15 juli

idag började morgonen klockan sju hos oss, skönt med lite sovmorgon! jag och barnen klev upp först och slog igång äggkokaren och dukade fram vid frukostbordet. en stund efter frukost så tog jag med mig nellie ut på ett träningspass, var alldeles för längesen sist! pga sjukdom och ärligt talat en stoor lathet som kommit över mig. jag har inte haft lust eller motivation till att träna och då har jag helt enkelt låtit bli! men idag kände jag att det var dags, det är ju så skönt när man väl kommit igång, men det är lika lätt att ramla tillbaka till latheten igen. men jag ska försöka att komma ut ett par dagar i veckan i alla fall. idag blev det först en promenad ner till svärföräldrarna för att hämta vagnen som var där, nellie var så hurtig och gick med mig halva biten (sen fick jag leka häst och hon ryttare) :) när vi väl hade vagnen så fick nellie hoppa i där och jag stoppade i lurarna i öronen och bara njöt av musiken och tog en skön löptur. det blev en sväng vid älven och sammhället och det var så skönt, men jobbigt också!


 

min goding ville också ha träningskläder på sig!

 

 

nu har vi nyss ätit en så god lunch, pepparrotslax med färska räkor. jag använder mig av ett recept från en väldigt bra lchf blogg - http://56kilo.alltforforaldrar.se/ hon har jätte många goda recept, och man behöver inte äta enligt lchf för att använda sig av dem, bara att ta potatis/ris/pasta etc till istället.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0