onsdag 18 juli

 

såhär såg det ut hos oss igår kväll - två små tjejer som inte ville sova. nellie har börjat slå novalie och jag vet inte riktigt hur man ska hantera det. jag tycker jag är där och säger till att man inte får göra så hela tiden, men det går in genom ena örat och ut genom det andra. men det är väl så barn fungerar! men ibland så kan de faktiskt leka riktigt bra och det är då man blir så glad att de har varandra. på bilden har de byggt ett tåg och novalie har däckat :)

 

idag är det bara 2 dagar kvar till semester. 5 veckors semester innan skolan börjar! nu har jag jobbat i över ett år så det känns verkligen som att det är dags för semester. vi har inga större planer. vi vet att vi vill åka till kolmården med barnen och sen även till stugan i avesta och vara där i några dagar. men vi planerar nog senare utefter vädret. nu hoppas jag verkligen på en solig augusti månad! då blir nellie även 3 år och jag 24 år. ska börja klura lite på vad vi önskar oss också. tänk att min lilla tjej blir hela 3 år!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0