lördag 21 juli

vilken underbar första dag på semestern, strålande sol hela dagen! imorse sov vi ända till halv sju. vi myste en liten stund tillsammans i sängen innan vi gick upp och åt frukost. när vi såg att det var så fint väder så packade vi iordning strandväskan och gjorde matsäck. redan klockan nio åkte vi ned till stranden, kände att det var dags att passa på när det ändå var fint väder. för förra sommaren så var vi nere vid stranden max två gånger tror jag. men det är mycket att få med sig när man åker ensam till stranden med två barn! men vi hade det så mysigt på stranden med kycklingsallad till lunch. efter vi hade ätit packade vi ihop då de började blåsa så och vart kallt, novalie fick sova middag i vagnen sen åkte vi vidare till pontus och annica och barnen. där hade barnen det så skoj och lekte medans annica och jag tog igen oss på en filt i solen. lite lördagsgodis slank ner i barnens magar också!

lagom till det var dags för middag åkte vi hemåt. vi stannade förbi på kronhallen och köpte redbull som jag var så sugen på, och barnen valde apelsin festis. sen så har vi badat tillsammans allihopa och blivit rena igen, vad smutsigt allt blir på sommaren! får dammsuga varje dag för allt gräs och all sand som dras in, men det är ju så det är ;) novalie sover redan och nu ska jag gå och lägga nellie också, sen blir det egentid för mig. tänkte läsa lite bloggar och titta på sommarkrysset. känns lite ensamt nu tredje dagen utan min man, och det är två hela dagar kvar innan han kommer hem till oss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0