blondinbella

nu ska jag ta en dusch, sen tänkte jag ta min egentid till att lägga mig och läsa lite. jag köpte två stycken pocket böcker när vi var i ullared förra helgen. och en av dem var blondinbellas egoboost. boken handlar om att "boosta sitt ego" och våga tro på sig själv! hon tar bland annat upp en hel del om komplex, vänner och kärlek. jag har inte hunnit läsa så mycket ur boken ännu, men jag tror självlart att man tar åt sig och känner igen sig i en hel del som hon skriver om. vad man väger är inte det viktigaste i livet, det viktigaste är att lära sig älska sig själv och kunna lägga fokus på annat. som blondinbella säger "en person som lägger stor vikt vid siffran på vågen missar mycket kul i livet"




Kommentarer
Sofie - Mamma till William

sv: åh va kul att du tycker de :) du måste prova, den är sååååå mummsig ;D hihi

2012-07-19 @ 21:28:50
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0