söndag 5 augusti

söndag igen. 1 veckas semester kvar ihop. känns som tiden har gått fort men samtidigt inte. känns nog alldeles lagom fort! men för mig är det tre veckor kvar innan skolan börjar. fast jag har skrivit in mig som vikare inom förskolan och skolan f.r.o.m 14 augusti, så man vet ju aldrig om det kanske blir lite jobb innan. annars är planen att jag ska vara hemma med mina underbaringar de sista veckorna.

bild från morgonens promenad, vi stannade till på en förskola och lekte lite innan regnet kom..

 

annars idag så har jag målat boden en gång till och min syster, pappa och åsa har varit här och hälsat på. rickard cyklade till farmor med barnen i eftermiddags medans jag skulle måla klart det sista och när han kom hem var dom jätte varma och såg hängiga ut. så jag tog febern på novalie och hon hade 39,3. nellie ville inte men jag kände att hon var varm hon också, så dom har redan sovit sen en timme tillbaka. hoppas på friska och krya tjejer imorgon igen. inte lätt för de små att vara sjuka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0