lördag 4 augusti

som ni kanske ser så har jag ändrat min bloggdesign lite, och om jag får säga det själv så vart jag faktiskt väldigt nöjd. man lär sig av att sitta och trixa lite. men jag hämtar mycket hjälp ifrån designadinblogg.se

gårdagen och denna dag har gått i ett så datorn har jag inte hunnit slagit på. jag bloggar oftast från den då jag inte riktigt tycker om att blogga via mobilen. det är många som tycker att jag ska skaffa instagram istället eftersom jag tar mycket bilder och så. nu har jag varken facebook eller instagram och det är skönt att inte vara "fast" i något sånt. jag vet när jag hade facebook så vart det lite som ett måste att gå in och kolla uppdateringar. och det är så mycket som skrivs där som man gott kan vara utan. så jag lägger hellre tiden på att uppdatera bloggen då och då, för min egen skull. men jag ska väl aldrig säga aldrig att jag inte skaffar instagram ;)

igår var therese och hennes son tyr här och lekte med oss. novalie och han fann verkligen varandra, som ni ser nedan! på eftermiddagen åkte jag, nellie och mikaela in till örebro och strosade lite. jag glömde vagnen till nellie så hon fick gå med oss i butikerna. men det gick ganska så bra, fast efter en stund så ville hon hellre gå och fika! det var inget speciellt vi skulle ha, jag skulle bara kika på lite olika vintrinskåp. men jag har bestämt mig för ett som jag ska beställa istället.

idag har vi varit och hälsat på emma och adam och deras nyfödda alvar. och varenda gång man ser en nyfödd bebis så blir man förvånad hur små de är. mina två blev plötsligt två jättar!

har även hunnit med att grundmåla boden en omgång, nu återstar bara två strykningar med vit täcklasyr. tog längre tid än vad jag trodde, men fint blir det :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0