cupcakes

det vart en hurtig förmiddag idag. först en löptur på 5,5 km, sen ringde frida och frågade om jag ville med på en promenad. så det fick det bli! men det blir en mindre nyttig em/kväll. för nu har vi nyss mumsat i oss dessa (bild nedan) nybakade cupcakes och ikväll har vi bestämt att det blir kebab :) bättre att röra på sig och samtidigt äta det man vill, blir ju lätt tråkigt när man är bunden till en diet. så det är aldrig nått som funkar för mig i längden. men visst blir jag imponerad på dom som har den diciplinen, så länge det inte går till överdrift!

 

sitter inne i badrummet och bloggar nu medans novalie badar! i samma ögonblick som jag skrev detta så tittar jag upp och ner i badkaret och se att novalie har bajsat, i vattnet! så det var bara att tömma allt vatten, tvätta rent karet och ungen och fylla på nytt vatten . så nu badar hon igen :)


Kommentarer
Mandy & River - I väntan på liten nr2.

Vilka fina =)

2012-08-03 @ 09:05:32
URL: http://mandyyss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0